Τρόποι Πληρωμής & Αποστολής

Τρόποι πληρωμής

  • Αντικαταβολή: Πληρωμή με μετρητά την ώρα της παράδοσης απευθείας στον courier. H μέθοδος αυτή επιβαρύνει με πρόσθετο κόστος τα μέλη του optikafloros.gr. Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 2€



Τραπεζική Κατάθεση: Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε μπορεί να γίνει πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Τράπεζα: ALPHA BANK

ΙΒΑΝ: GR9201403000300002002031930

Δικαιούχος: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΦΛΩΡΟΣ

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία, υπάρχει χρονικό περιθώριο 2 ημερών για να πραγματοποιηθεί η κατάθεση των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό. Η αποστολή της παραγγελίας θα ολοκληρωθεί μόνο όταν μας αποσταλεί το αποδεικτικό της κατάθεσης με mail (το οποίο είναι info@optikafloros.gr). Η παραγγελία θα ακυρωθεί εάν δεν γίνει η κατάθεση μέσα σε 2 εργάσιμες (όχι ημερολογιακές) ημέρες.

Πιστωτική Κάρτα: Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ολοκληρώνετε την παραγγελία και αμέσως ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον της ALPHA BANK όπου και θα συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία της κάρτας, όπου θα σας ζητηθούν. Δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover.

Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταγραφή των στοιχείων από τον πελάτη, καθώς επίσης και για την αλήθεια των όσων στοιχείων αναφέρονται. Μοναδικός υπεύθυνος είναι ο πελάτης.

Επίσης, η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν προβλήματα που μπορούν να παρουσιαστούν κατά την διάρκεια της συναλλαγής.

Τρόποι αποστολής

  • Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων εντός Ελλάδας.

Οι παραγγελίες στην Ελλάδα αποστέλλονται με την ταχυμεταφορική εταιρεία «ΕΛΤΑ Courier».

Υπάρχει το ενδεχόμενο στην Ελλάδα οι δυσπρόσιτες περιοχές να εξυπηρετούνται από το τοπικό Ταχυδρομείο.

Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης:

ΕΛΤΑ Express

Αποστολή σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.

Η νέα υπηρεσία «ΕΛΤΑ Express» δημιουργήθηκε και απευθύνεται αποκλειστικά σε πελάτες μας που επιθυμούν να παραλάβουν άμεσα την παραγγελία τους, με την επιβάρυνση μόλις των 3,5€.

Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία αφορά παραγγελίες που πραγματοποιούνται:

  • Δευτέρα έως Παρασκευή έως τις 15.00, όπου θα αποστέλλονται άμεσα την ίδια ημέρα από την εταιρεία μας και η εταιρεία ταχυμεταφοράς θα αναλάβει την παράδοση σε 1-2 εργάσιμες ημέρες σε χερσαίες περιοχές ενώ σε νησιά και απομακρυσμένες περιοχές σε 3 με 4 εργάσιμες ημέρες.
  • Σάββατο, Κυριακή και αργίες όπου θα εκτελούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Αναφορικά με την παράδοση, η εταιρεία μας σε συνεργασία με την εταιρεία ταχυμεταφοράς, θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη παράδοση των δεμάτων στην πόρτα σας. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που δεν εμπίπτουν στον έλεγχο της εταιρείας. Ενδεικτικά, αναφέρονται καθυστερήσεις που μπορεί να οφείλονται σε απεργίες, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, ακραία καιρικά φαινόμενα (π.χ. απαγόρευση απόπλους των πλοίων από λιμάνια). Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό. (Πιθανή καθυστέρηση μπορεί να προκύψει σε ορισμένα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ λόγω μεγάλου όγκου δεμάτων.

Παρά το γεγονός ότι έχουμε λάβει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή του site σχετικά με τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω όγκου παραγγελιών να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος, ακόμη και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Σε αυτή την περίπτωση, θα ενημερωθείτε άμεσα προκειμένου να βρεθεί λύση βάσει των αναγκών και των επιθυμιών σας.

Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε email με αναλυτικές πληροφορίες για την παραγγελία σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: info@optikafloros.gr ή στο τηλέφωνο 241 025 0451 για οποιαδήποτε πληροφορία θέλετε.

Παραγγελίες που λαμβάνονται Σάββατο και Κυριακή εκτελούνται την Δευτέρα.

Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση πέραν του προβλεπόμενου χρόνου όπως επίσης και για την καθυστέρηση λόγο μη επαρκών στοιχείων του αποστολέα.

Στην δεύτερη περίπτωση το αρμόδιο τμήμα θα έρθει απευθείας σε επικοινωνία με τον πελάτη, προκειμένου να διευθετηθεί άμεσα το ζήτημα.

Παρ αυτα είμαστε στην διάθεσή σας να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο info@optikafloros.gr και στο 241 025 0451.

9. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της επιχείρησης , και είναι 1 έως 3 ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία..

Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης.

Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η επιχείρηση όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης.

Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της επιχείρησης να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η επιχείρηση αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την επιχείρηση). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη.

Email
Subscribe to our newsletter to get the latest scoop right to your inbox.
e-bannerespa_optika_floros